niedziela, 20 października 2013

Legenda o drewnianym tłoku.

 Problemy zdrowotne sprawiły że ostatnie  3 tygodnie byłem gościem w warsztacie. Mam nadzieję że wkrótce wszystko wróci do normy. Niemniej jednak ktoś tu czasami zagląda więc postanowiłem coś wrzucić.

Legenda o drewnianym tłoku.
Na pewno wiele osób słyszało opowieści, że w czasach kiedy nie można było nic kupić, na paliwo były kartki itd...  ktoś kupił pojazd z zamontowanym na sprzedaż drewnianym tłokiem. Sam traktowałem te opowieści z przymróżeniem oka, było tak do chwili kiedy szukałem czegoś w internecie. Natknąłem się na zdjęcia silnika JAWA Perak z drewnianym tłokiem. Niech te zdjęcia będą dowodem dla niedowiarków,  że takie rzeczy się zdarzają. Bądźcie czujni przy zakupach.
Pozdrawiam K.B.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz