wtorek, 29 października 2013

Koehler Escoffier - rura wydechowa

Edit: ten post to mały jubileusz - 100 moje wypociny - tzn 100 post na tym blogu.

Oj ostatnio dużo dzieje się w warsztacie, słowem kumulacja tematów wprost na bloga.
Zaczynam od długo nie poruszanego tematu "francuza". Odebrałem dziś z prostowania "kolanko" wydechu. Jestem bardzo zadowolony z efektów, wydech jest gotowy do przekazania do galwanizerni. Kolejny mały krok w renowacji Escoffiera.


Tak to wygladało przed "robotą"




A tak to wygląda po prostowaniu - zostały tylko łatwe do usunięcia rysy.
Pozbędę się ich po zdjęciu chromu.







Tak prezentuje się wydech w całości.


8 komentarzy:

  1. A zdradzisz gdzie tak rurki ładnie prostują?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się przedstawisz to zdradzę :) Szukaj na Allegro

    OdpowiedzUsuń
  3. Radar z Olsztyna,
    pozdrawiam z Warmii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie znajdziesz to służę numerem. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Witam
      Ja też bym chętnie skorzystał z takiego prostowania jak jest jeszcze aktualne.

      Usuń
  4. Dzięki, kończę właśnie Iża 49 z 56 roku, wydechy będę robił w owijce ale prostowanie tego co mam w piwnicy by się mogło przydać, w razie chęci powrotu do oryginału na 100%.
    Lubię tu do Ciebie zaglądać, też bym tak chciał pracować ale cóż, samo życie...
    Pozdrawiam jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam "drugie" życie oprócz warsztatu. Ale mam pewien cel/marzenie do którego dążę. Mam nadzieję że jak go zrealizuje to będę spał dłużej niż 4-5 godz. na dobę.

    OdpowiedzUsuń
  6. To trzymam kciuki!
    Radar

    OdpowiedzUsuń