czwartek, 25 czerwca 2015

Zundapp S200

Dostałem dziś poniższego maila. Bardzo mnie cieszy że ktoś oprócz mnie zagląda na bloga i ma on sprzężenie zwrotne. Nie wiedziałem że mój model to jest S a nie Z. Dostrzegłem różnice pomiędzy moim egzemplarzem a oryginalnymi zdjęciami, ale myślałem że to może różnice związane z  latami produkcji. A na lepsze zagłębienie się w temat nie miałem jeszcze okazji. Niemniej jednak dziękuję za informację i będę wdzięczny za następne info, ew, katalog części czy prospekt reklamowy.
Dziękuję Panie Rafale za sprostowanie, i pozdrawiam.

Witam,
Zacznę od tego że obserwuje Pana bloga prawie od początku jego istnienia (początek 2012), trafiłem na niego szukając informacji na temat swojego Zundappa, którego posiadam od 2010, tylko mój jest/był w bardzo dużym stopniu zdekompletowania i nadal mi sporo brakuje, chodź coraz miej.

Co do modelu, to nie jest to Zudapp Z200, nasze Zundapp-y to modele S200,
http://www.meisterdinger.de/z/s200.htm

Wg numeracji ramy (silnika) wychodzi na to że wyprodukowano ich tylko lub aż 3548 sztuk, jeśli dobrze pamiętam :) mój ma nr ramy 110910 A pierwszy raz widze w takiej kompletności w Polsce ten model, więc gratuluje i takiej kompletności zazdroszczę:)
I Pan pewnie zdążył zauważyć sporo różnic w porównaniu do modelu Z200
To na razie tyle :)
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz