Dostałem dziś poniższego maila. Bardzo mnie cieszy że ktoś oprócz mnie zagląda na bloga i ma on sprzężenie zwrotne. Nie wiedziałem że mój model to jest S a nie Z. Dostrzegłem różnice pomiędzy moim egzemplarzem a oryginalnymi zdjęciami, ale myślałem że to może różnice związane z latami produkcji. A na lepsze zagłębienie się w temat nie miałem jeszcze okazji. Niemniej jednak dziękuję za informację i będę wdzięczny za następne info, ew, katalog części czy prospekt reklamowy.
Dziękuję Panie Rafale za sprostowanie, i pozdrawiam.
Witam,
Zacznę od tego że obserwuje Pana bloga prawie od początku jego istnienia (początek 2012), trafiłem na niego szukając informacji na temat swojego Zundappa, którego posiadam od 2010, tylko mój jest/był w bardzo dużym stopniu zdekompletowania i nadal mi sporo brakuje, chodź coraz miej.
Co do modelu, to nie jest to Zudapp Z200, nasze Zundapp-y to modele S200,
http://www.meisterdinger.de/z/s200.htm
Wg numeracji ramy (silnika) wychodzi na to że wyprodukowano ich tylko lub aż 3548 sztuk, jeśli dobrze pamiętam :) mój ma nr ramy 110910 A pierwszy raz widze w takiej kompletności w Polsce ten model, więc gratuluje i takiej kompletności zazdroszczę:)
I Pan pewnie zdążył zauważyć sporo różnic w porównaniu do modelu Z200
To na razie tyle :)
Pozdrawiam
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz