sobota, 18 lipca 2015

17-07-2015 Progres

to co jeszcze wczoraj wyglądało tak.....

dzisiaj wygląda tak....

....dzisiaj wygląda tak....

gdyby nie brakujące części pewnie stałoby o własnych siłach na "własnych nogach" tzn kołach

takie małe podkładki dystansowe pozwoliły złożyć koła do BMW R69 i S.... w kołach są stożkowe łożyska, po wymianie łożysk fabryczne dystansowanie "rozjechało się". Za mocno skręcone łożyska stożkowe szybko ulegną zniszczeniu, a za luźne będą trzepotać kołem. Precyzyjne ustawienie luzu to klucz do sukcesu.

dzięki podkładkom R69S zmontowaliśmy prawie na gotowo

 w jaskółce kosmetyka. Wyprostowane klamki, wyszkiełkowane, dopasowane i zamontowane, 
linki, kierunkowskazy i cała galanteria....

BMW R68 ....wrzuciliśmy silnik....

przyłożyliśmy zregenerowane głowice bo musimy sprawdzić jak będą pasować nowe wydechy. Stare rury wydechowe Z "68" chcemy założyć do R69S. żeby pasowały pod dłuższe tłumiki, musimy je  skrócić, dlatego odwrotu nie będzie, a nie chcemy strzelić sobie w kolano. Potniemy stare, a nowe nie będą pasować i co wtedy?....

na koniec HYDROZAGADKA.....co to za nowy motocykl trafił do MC? 
napis zawęża mocno krąg "podejrzanych" motocykli....

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honda CX 500 TC. Pierwszy motocykl z turbodoładowaniem. 1982 rok?

      Usuń
    2. "brawo Jasiu!!!" nawet rocznik sie zgadza....

      Usuń
    3. Z rocznikiem nie było trudno bo je robili tylko rok zdaje się?
      Szanowny Pan będzie coś radził na opóźnienie turbo czy tak jak z fabryki?

      Usuń
  2. zostanie jak jest.
    W motocyklu jest kilka mankamentów, grzejący się silnik, nie działa sterowanie turbiny....kiedyś to naprawimy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli zostanie u Was na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motor dostalismy na przetrzymanie zeby zona wlasciciela sie nie dowiedziala ;). mozemy przy nim grzebac w wolnej chwili

      Usuń