to co jeszcze wczoraj wyglądało tak.....
dzisiaj wygląda tak....
....dzisiaj wygląda tak....
gdyby nie brakujące części pewnie stałoby o własnych siłach na "własnych nogach" tzn kołach
takie małe podkładki dystansowe pozwoliły złożyć koła do BMW R69 i S.... w kołach są stożkowe łożyska, po wymianie łożysk fabryczne dystansowanie "rozjechało się". Za mocno skręcone łożyska stożkowe szybko ulegną zniszczeniu, a za luźne będą trzepotać kołem. Precyzyjne ustawienie luzu to klucz do sukcesu.
dzięki podkładkom R69S zmontowaliśmy prawie na gotowo
w jaskółce kosmetyka. Wyprostowane klamki, wyszkiełkowane, dopasowane i zamontowane,
linki, kierunkowskazy i cała galanteria....
BMW R68 ....wrzuciliśmy silnik....
przyłożyliśmy zregenerowane głowice bo musimy sprawdzić jak będą pasować nowe wydechy. Stare rury wydechowe Z "68" chcemy założyć do R69S. żeby pasowały pod dłuższe tłumiki, musimy je skrócić, dlatego odwrotu nie będzie, a nie chcemy strzelić sobie w kolano. Potniemy stare, a nowe nie będą pasować i co wtedy?....
na koniec HYDROZAGADKA.....co to za nowy motocykl trafił do MC?
napis zawęża mocno krąg "podejrzanych" motocykli....
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńHonda CX 500 TC. Pierwszy motocykl z turbodoładowaniem. 1982 rok?
Usuń"brawo Jasiu!!!" nawet rocznik sie zgadza....
UsuńZ rocznikiem nie było trudno bo je robili tylko rok zdaje się?
UsuńSzanowny Pan będzie coś radził na opóźnienie turbo czy tak jak z fabryki?
zostanie jak jest.
OdpowiedzUsuńW motocyklu jest kilka mankamentów, grzejący się silnik, nie działa sterowanie turbiny....kiedyś to naprawimy....
Czyli zostanie u Was na zawsze?
OdpowiedzUsuńmotor dostalismy na przetrzymanie zeby zona wlasciciela sie nie dowiedziala ;). mozemy przy nim grzebac w wolnej chwili
Usuń