niedziela, 28 grudnia 2014

Motorcycle heaven.

Pomysł na nową zakładkę "MOTORCYCLE HEAVEN" podsunął mi stały czytelnik bloga, znudzony czytaniem już moich wypocin. i dobrze..... Bo ostatnio może i wdarł się marazm z takich czy innych przyczyn, nieważne.
Co miałoby być w tej zakładce:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Motorcycle heaven":)

Lista, przy motocyklach linki do filmów na YouTube, informacje techniczne, historia, itp, itd...literatura, Pana wpisy, itd

Motocykle przed 1980 r

Niemcy, Wlochy, US, UK, Japonia...

Każdy klient ma prawo opracować i zamieścić 1 wpis:) za 1 motocykl...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Także chętnie poznam/y preferencje czytelników do ich motocykli marzeń.
można zamieszczać też opisy swoich ciekawych i niespotykanych egzemplarzy....
czekam przy okazji na linki do stron czy filmików które warto obejrzeć
Opisy można zamieszczać w komentarzach lub na mojego maila motors-creator@wp.pl
.
.
.
.to co ....kto wymyślił, ten zaczyna.... :)
na razie tutaj proszę wpisywać, jak pomysł chwyci to zrobię zakładkę....

wiem że czytelnicy mają ciekawe a zarazem oryginalne motocykle dla przykładu niech będzie japońskie Riquo czy francuskie Automoto. Ale proszę się nie krępować, czekam na wpisy.


3 komentarze:

  1. BMW R68... piękny powojenny roadster od BMW, pierwszy motocykl tej marki, który osiągnął 160 km/h (100 mil). bardzo dobry opis: http://bmwdean.com/r68.htm, a można go obejrzeć na https://www.youtube.com/watch?v=nHpqm1fpe5g&spfreload=10. w PL znam jeden, mój:) innych nie znam, aczkolwiek wiem, że jeden człowiek we Wrocławiu taki miał, i sprzedał go. Oczywiście mam na myśli zgodne nry ramy i silnika:). Piękny licznik Veigla, 180 km/h...

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się twój blog,nie powiem,zaglądam często,chciałbym i ja w związku z tym czymś go "wspomóc",skoro są ku temu przesłanki,tylko nie rozumiem co ja miałbym napisać,dodać od siebie...w jakiej to miałoby być formie,czego się spodziewasz,w tym przypadku ode mnie?.
    pzdr.
    Stasiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest pomysł Pana Tomasza.... zrób tak jak w pierwszym komentarzu.....opis, linki do zdjęć, ciekawych filmików, możesz mi zdjęcia na maila wysłac... ja potem to przeniosę do nowej zakładki, każdy będzie mógł opisać motocykl....

    OdpowiedzUsuń