Teraz przy okazji szukania części do uzbrojenia głowic BMW R25 postanowiłem że zrobię porządną inwerturę przede wszystkim części silnikowych, żeby zorientować się czego nie ma, co jest, co jest w "plusie" i ile....
2 korpusy BMW R51/2 ....
1 kpl. wałków Rennsport 9 kół łańcuchowych.... wałki od seri silników r51/3-R67-R68-r69 obsady łożysk 2x itp...
bałagan.....
tłoki .....niby takie same.....
ale zupełnie inne, różnica w średnicy swożni 2mm
inna odległość od swożnia do denka....pozatem, różna ilość pierścieni olejowych
KS - Kolben Shmidt
a tu NURAL
różnice widać gołym okiem
takie same? nie - bo jedna ze zwrotnym zaworem ciśnieniowym,....czyli nie takie same
z 5 głowic okazało się że 4 szt są lewe i tylko jedna prawa....
niby takie same.....a jedna ma żebro usztywniające nad króćcem wydechowym
klawiatury niby takie same.....ale jedne przykręcane bezpośrednio śrubami
a te przykręcane szpilkami ....różnią się średnicą otworów
niektóre sygnowane
przykręcane takimi szpilkami....
w niektórych przypadkach bez katalogów części ani rusz.....
takie same....a nie!!! jednak inne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz