czwartek, 15 października 2015

Problemy....

2 obecne projekty nad którymi intensywnie pracujemy BMW R68 i AWO 425, jednak prace skutecznie opóźniają nam lakiernicy....

Jak przyjechało do nas BMW miało niezgodne z rocznikiem tłumiki.....trzeba to było wyprostować....
jednak okazało się że nie tylko tłumiki są inne ale i rury wydechowe. powinny być proste 

rury wydechowe powinny być proste....
"piec" już w ramie.

okazało się też że nowo kupione rurki łączące gaźniki z filtrem powietrza nie pasują....
jedna z nich jest za długa....dużo za długa....

nijak nie da się założyć na gaźnik....

cały tydzień walczyłem z blachami BMW R25/2 i R25/3.....oj ciężka to była walka.
Gdzie klepanie blachy zawsze mnie relaksuje to tym razem osiągnąłem przesyt. 
na koniec przebywanie w spawalni było dla mnie jak kara.....

w każdym elemencie było coś do poprawy..... najwiecej energii wyssał ze mnie błotnik BMW R25/2 gdzie trzeba było z 2 błotników złożyć jeden, tyle że końcówka błotnika była od nowszego modelu i TOTALNIE nie pasowała.

ostatnia przymiarka błotnika....pasuje

AWO Turist....przerobiliśmy łożyskowanie główki ramy na łożyska stożkowe.
...do tej pory nie wymyślono nic lepszego niż łożyska stożkowe.....

nowe łożysko w oryginalnej 
tak wyglądał na początku....
wycięty na tokarce otwór i dopasowana nowa blaszka

tak po spawaniu, polerowanie na tokarce i wycinanie otworu pod króciec


króciec dopasowany na wcisk. 
może os środka spawy nie wyglądają za ładnie, ale trudno się spawało nową ze starą blachę....skupiłem się na tym żeby było szczelnie i estycznie na zewnątrz....i tak nie będzie tego widać po zespawaniu.....
Tak wygląda to na motocyklu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz