wtorek, 18 lutego 2014

Zundapp Ks 601EL - rama cd.

W sobotę wydawało mi się że zabrakło mi pół godziny na dokończenie ramy. Dziś jeszcze poświęciłem jej 7 roboczogodzin. Najpierw szczepiłem rurkę do ramy, założyłem stopki, sprawdziłem jak się obracają. Następnie założyłem ograniczniki stopek i znów przymiarka, szczepianie mierzenie - zdjęcie stopek i obspawanie ich i znów przymiarka. Wydawało mi się że jeszcze tylko wywiercić otwory w podstawie akumulatora i przyspawać ją do ramy. A to jeszcze kosmetyka jakiegoś wżera i kolejna godzina za godziną. Ale udało się jutro rama jedzie do piaskowania. Wydaje mi się że powinno być całkiem nieźle w porównaniu ze stanem wyjściowym. jaki zastałem. Uznałem że resztka wżetów które jeszcze zostały powinna zginąć w procesie piaskowania, jeszcze inna przy podkładowaniu, a jeszcze inna przy lakierowaniu. Te które pozostaną - będą nadawać naturalnej patyny motocyklowi.

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz