środa, 26 lutego 2014

Zundapp KS601EL - tłumiki....

....przyjechały wczoraj. Jednak wiedziałem że wczoraj dzisiaj i jeszcze pewnie ze 2 dni zejdzie mi przy kołach więc postanowiłem "porcjować" newsy. Tłumiki wyglądają solidnie, mają ciekawą budowę wnętrza i pewnie silnik  fajnie będzie na nich mruczał. Teraz trzeba je pochromować i będą gotowe do założenia,

Skończyłem dziś koło, wyszło całkiem nieźle. Jednak dla ideału postanowiłem "gniazda" nypli wypełnić płynnym metalem - dwuskładnikowym klejem epoksydowym. Mam plan na wypełnienie gniazd klejem i wkręcenie na świeżo nypla, tak aby cała jego powierzchnia była podparta. Rozłoży to naprężenia na całą powierzchnię połączenia nypel - gniazdo. Aby nypel nie przykleił się posmaruję jego powierzchnię wazeliną techniczną. Ale to już przy ostatecznym skłądaniu koła, jak mówi mój kolega Tomek - " na wyjściowo".








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz