niedziela, 26 października 2014

Bliźniacy - Koehler Escoffier - Monet Goyon

Zawsze daleki byłem od stwierdzeń że posiadam coś jedynego na świecie, zawsze powtarzałem że nie wiadomo co sąsiad ma w piwnicy. To stwierdzenie potwierdziło się i wczoraj na allegro niespodziewanie znalazłem francuski motocykl Monet Goyon to brat bliźniak mojego Koehler Escoffiera. Obydwaj pochodzą z tej samej fabryki we Francji. Zachęcam do kupna, bo to naprawdę rzadki i egzotyczny na polskie realia motocykl. Chętnie pomogę w jego restauracji. Motocykl jest prosty konstrukcyjnie, niemniej jednak posiada kilka ciekawych rozwiązań. Wygląda na kompletny i tak jak pisze sprzedający powinien dać się uruchomić w kilka godzin. Renowacja nie powinna przysporzyć  problemu, nawet niedoświadczonemu restauratorowi.


niebieski z allegro - czerwony mój 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz