piątek, 17 października 2014

Zundapp cd...

Cewka zapłonowa pomimo że nie wyglądała za dobrze, to mam nadzieję że jest sprawna. 
Starą farbę usunąłem za pomoca piaskowania.
Cewka BECK, chyba ktoś ją już wymieniał, bo prawdopodobnie powinna tu być HELLA lub BOSCH.
 
Śrubki i nakrętki ocynkowałem na nowo.

Tak prezentuje się na swoim miejscu, opaskę musiałem zwęzić ponieważ nie mieściła się pomiędzy nadlewami i jeszcze raz ocynkować. To już 3 cynkowanie tego elementu.

Pod licznik założyłem gumkę która uszczelni połączenia a zarazem daje bardzo ładny widok.
Osłona stacyjki i licznik zamontowane, Nad osłoną spędziłem trochę czasu, ponieważ nie chciała szczelnie dolegać do lampy. Musiałem też zeszlifować do podkładu obwódkę lampy w miejscu gdzie wchodzi ramka. Lakieru było tak dużo że ramka nie chciała równo przylegać, szczelina była  niesymetryczna bardzo nieestetycznie to wyglądało.  
widok "on board"
Zakładając cewkę musiałem od razu założyć przewody zapłonowe. Zdecydowałem się na przewody w bawełnianym oplocie. Kolor dopasowałem do reszty motocykla. Musiałem założyć "próbnie" głowicę żeby ustalić długość przewodów.
Jakość chromów robi niesamowite wrażenie.
Założyłem też próbnie tłumiki
Tłumiki to przysłowiowa "wisienka na torcie" - jedna z wielu ozdób tego motocykla. W zasadzie to cały motocykl jest jak dzieło sztuki....

3 komentarze:

  1. Witam, a do czego jest przewidziany ten spory otwór w półce kierownicy?
    Pozdrawiam R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam jest zamontowana obsada zamka, niestety ocynkowana nie wygląda najlepiej, Będę musiał ją oddać do chromowania. Widać tylko czoło, ale to bardzo widoczny element i nie może psuć całości.

    OdpowiedzUsuń
  3. chromy efektowne to fakt,polecam pierwszy odpał i regulacje robić na starych rurach wydechowych.

    OdpowiedzUsuń