poniedziałek, 13 października 2014

Zundapp KS 601 - kraniki paliwa cd.

Nie zdążyłem dziś odebrać zostawionych drobiazgów do cynkowania, które ustawiły by mi "front robót" na najbliższe kilka dni. A poza tym, pozwoliły by wreszcie postawić motocykl na kołach. Dlatego dziś zająłem się znów kranikami. A dokładniej odtworzeniem ich skorodowanych pokręteł. Pomimo sugestii zdecydowałem się na wykonanie pokręteł z nierdzewki dlatego że dotykane spoconymi rękoma szybko straciły by swój pierwotny wygląd. Dlatego kupiłem 2 nierdzewne śruby imbusowe, z niepełnym gwintem.
Ze śrub powstaną pokrętła.
Część bez gwintu została tak dobrana żeby odpowiadała długości pokrętła. 
Ze śrub odciąłem łby, po czym końce zeszlifowałem. Szlifierka kątowa i wkrętarka zastąpiły mi tokarkę, której brak niezmiernie mi doskwiera, ale może już niedługo.....



Widok po polerowaniu. Kuliste zakończenie to zasługa "kątówki" i wkrętarki. Wygląda całkiem nieźle.

A tak nowe pokrętła prezentują się zamontowane do kraników. Estetycznie i funkcjonalnie 

2 komentarze:

  1. Tak się zastanawiam, jak to będzie wyglądało za jakiś czas? Motocykl będzie jeździł czy cieszył oko? Jeśli ma tylko wyglądać to ok ale jak ma jeździć to po jakimś czasie ta nierdzewka zacznie walić po oczach :D
    Pozdrawiam R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Układy hydrauliki siłowej wymagają regularnych działań konserwacyjnych, szczególnie w środowisku przemysłowym, gdzie pracują pod dużym obciążeniem. Serwis obejmuje m.in. wymianę zużytych komponentów, kontrolę szczelności oraz kalibrację podzespołów. W przypadku bardziej złożonych usterek niezbędna może być regeneracja elementów, takich jak pompy czy rozdzielacze. Zakres takich usług został opisany na stronie https://hydro-dex.com/. Warto przeanalizować dostępne informacje przed podjęciem decyzji o współpracy.

    OdpowiedzUsuń