wtorek, 28 października 2014

BMW R68 - ciekawość....

....zżerała mnie zobaczyć co jest w skrzyni biegów w środku. Tak, tak wiem co może być w środku skrzyni biegów....koła zębate, wodziki i przesówki. Ale ciekawość moja była pod innym kątem. Chciałem zobaczyć czy wnętrze skrzyni kryje w sobie jakieś niespodzianki. Całość podgrzałem, by lżej się oddzieliło. Otworzyłem i się pozytywnie rozczarowałem - wnętrze skrzyni wygląda całkiem przyzwoicie.




Zdjąłem też z półki błotniki. Mają  na sobie tyle dziur co w Moskwie rakiet. Trzeba te niepotrzebne otwory pozaspawywać. Jednak po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku że trzeba go najpierw wypiaskować, także jutro piaskowanie i może jakieś spawanie.....

Stopka centralna też nie zapewniała stabilnego podparcia. Po pierwsze jest wygięta, po drugie ma luzy na mocowaniu do ramy które trzeba zlikwidować


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz