wtorek, 24 lutego 2015

1000 pierdół.....

zostało do zrobienia przy motocyklach....
tyle brakowało

więc brakujący fragment wkleiliśmy


wyszło całkiem nieźle
zrobiłem nowy zawias do zbiornika R68.... dopasowanie pokrywki i zawiasu zajęło mi pół dnia....

skorygowałem też wysokość zamknięcia

dorobiłem uszkodzony gwint, robienie gwintu w blasze to nieporozumienie

pokrywka pasuje idealnie na całym obwodzie wszędzie równa odległość od zbiornika. 
zawias otwiera się, pokrywka o nic nie ociera....jest dobrze.... kosztem pół dnia pracy

idealna odległość....

zamontowałem też mocowania gum.... ale były za duże, odpychały gumę od zbiornika. robiła się brzydka szpara. Tutaj już po korekcie .....guma przylega całą powierzchnią


4 dni pracy przy zbiorniku dla takiego efektu..... zapłacił byś za to 4 swoje dniówki?


skończyłem też puszkę narzędziową do Zundappa...

przetłoczenie pokrywki pod zamek, i sam zamek

spawy otworowe....

zamknięcie...

zaczep....

zaczep




1 komentarz: