sobota, 21 lutego 2015

Hand made - zundapp toolbox.

Odkładałem na ostatnią chwilę wykonanie puszki narzędziowej, licząc że może uda się kupić oryginalną. Niestety. Musiałem znów wziąć młotek do ręki.... i nie wiem co mnie bardziej poirytowało, brak prądu w warsztacie od godz....11. czy telefon z pytaniem "kiedy...." Tak się te dwa fakty skumulowały że ich efektem stały się pokrywki do puszki narzędziowej do Zundappa.
Zrobiłem ze sklejki szablon  z wyciętym kształtem korpusu puszki. Pomiędzy 2 szablony włożyłem blachę i zacząłem rytmiczne stukanie.....tak powstała jedna pokrywka. A potem następna.
kanapka.... drewno i stal 

tak się zaczęło

półprodukt

został jeszcze zawias i zamek...

"woala" jak mawiają francuzi 

hand made..


wystarczą prymitywne narzędzia ....
Wciąż w uszach miałem słowo "kiedy...." to sprawiło że spolerowałem górę zbiornika, i tym samym mogłem namalować szparunki na granicy lakieru i chromu. Namalowane szparunki to zielone światło na zamontowanie "na gotowo" zbiornika paliwa do motocykla, przykręcenia kraników (inaczej nie zamontujemy zbiornika ponieważ kraniki mają łącznik który przeszkadza w montażu zbiornika. Trzeba je przykręcić po założeniu zbiornika).
założyć przewody łączące kraniki z gaźnikami i zalać paliwo.
A wciąż mam w uszach słowo "kiedy" (ależ ono mnie irytuje, nawet bardziej niż słowo "postaram się")


ostatecznego szlifu nadała polerka lakieru

za szyk odpowiada szparunek...

hand made oczywiście....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz