czwartek, 26 lutego 2015

Selle J. Reydel - Monet Goyon

Dzisiejszy dzień upłynął pełen prezentów dla Monet Goyona.
Z samego rana przyszła paczka z Francji z brakującą puszką narzędziową i żółtą żarówką typową dla francuzkich pojazdów. Żółte żarówki kojarzą mi się z dzieciństwem kiedy to mój ojciec zakładał na jesieni żółte żarówki przeciwmgielne do malucha. Ich barwa w połączeniu z prądem z prądnicy sprawiały że miałem wrażenie że jedziemy "po omacku" także nic fajnego. Ale w zabytku żółte żarówki to fajny gadżet. Gdyby kogos interesowała cena takiej żarówki to jest to 15 Euro + koszt wysyłki około 5-10 Euro, mało nie jest ale czego się nie robi ....
Drugi prezent jest od tapicera, odebrałem dzisiaj piękne siodło sygnowane tabliczką Selle J. Royal pozyskaną ze starego poszycia. Motocykl z nowym siedzeniem, prezentuje się bardzo fajnie.
Mając puszkę narzędziową, mogłem oddać 2 ostatnie elementy do lakierowania - puszkę i osłonę łańcucha. Jak pomyślałem tak i zrobiłem. Autokamil zaskoczył mnie tym, że zrobi je na sobotę, także jak ktoś się wybiera na dzień otwarty to zobaczy "gnojka" w całej okazałości. Do zobaczenia.









1 komentarz:

  1. Witam. Mam siedzenie w Puegocie GL55 tej samej firmy i tez do renowacji.. Dasz namiar na Twojego tapicera?

    OdpowiedzUsuń