poniedziałek, 8 lutego 2016

08.02.2016 - nuda



popękane uszy ....

...podpory wału....

dospawałem.....

i obrobiłem....
 
dorobiłem również 3 szt mocowań do mechanicznych regulatorów napięcia.

między innymi do prądnicy BMW R25/2 
na zdjęciu widać brak cewki i jej połamane mocowanie....
skrzynia....pierwszego BMW R67/2
po naprawie gwintów....
dostała nowe łożyska

nowe łożyska

nasmarowana....

brakowało też blaszki do odpowietrzenia....

którą dorobił Piorek ....z jego ulubionej blachy nierdzewnej.....

i "krzynka" prawie gotowa.

nowe oryginalne stożkowe śruby z łbami soczewkowymi......teraz takich nie robią....

wewnętrzna strona.....nowa mosiężna rurka odpowietrzająca to  także wyrób Piotrka....brawo....
jak tak dalej pójdzie to nie będę miał co do roboty....
ja zająłem się gaźnikami BMW R25
umyłem je w myjce ultradźwiękowej....

dopasowałem przepustnicę....

wymyłem też gaźnik z Indiana i zawory do R67/2
naspawałem żeberka na głowicach i pokrywach.....

a zbiorniki grzecznie się suszą nad kozą .... no i fajnie.... cdn






1 komentarz:

  1. Mam trochę inne pytanie, mianowicie, jak sprawuje się ta guma którą macie na warsztacie?
    Chwilę już jest więc może Panie Konradzie jakąś opinie da się wystawić :D

    OdpowiedzUsuń