Wszystkie elementy blacharskie BMW R67/2 zostały polakierowane.
błotniki które wyjściowo wyglądały jak powyżej
trochę podreperowałem
podmalowałem,
po lakierowaniu został natryśnięty "baranek"
ma podwójne zastosowanie
- chroni lakier przed piaskowaniem od drobnych kamieni
-w naszym przypadku maskuje ślady naprawy....
tylni błotnik.....
a tu drugi....nity, spawy......brak osłony przewodów wiązki elektrycznej
brak .....wszystkiego..... i te łaty....
po naprawie wygląda tak:
wszystkko jak w oryginale....
a nawet lepiej, bo tam nie było baranka i zgrzewane były niepomalowane blachy,
pomiędzy którymi zalagała wilgoć, błoto, korozja....
mocowania wsporników.
wszystko jak w oryginale.
druga - gorsza sztuka.....ale nie jest źle....
teraz błotniki czekają na doschnięcie i szparunki
pierwsza rama BMW R67/2 już z zawieszeniem
i już z silnikiem...jeszcze bez cyilndrów i głowic....
nowo ocynkowane prądnice 3xBMW R67/2 i 2x BMW R25
nowy ocynk w połączeniu z nowym lakierem pokrywy ....
wygląda dobrze...
nawet bardzo dobrze.....
a tu przymiarka na motocyklu.
Wygląda na dobrą robotę, będę śledził postępy, powodzenia :)
OdpowiedzUsuńtrzymam kciuki, mam nadzieję, że uda się ukończyć dzieło :)
OdpowiedzUsuńJa też jestem ciekaw efektu końcowego - będę na niego czekał :)
OdpowiedzUsuńnic tylko pracować i czekać na efekt końcowy :)
OdpowiedzUsuń