środa, 10 lutego 2016

10.02.2016 - BMW R67/2 zawieszenie i takie tam....

jeden silnik złożony, 2 skrzynie złożone....czas na destrukcję drugiego silnika....

i tyle z niego pozostało

i garść śrubek i kilka TRYBIKÓW

druga krzynka gotowa....

szklanki popychaczy..... no comments

miało być dziś o zawieszeniu i jest....
wyjąłem przeszlifowane lagi na światło dzienne....

przemierzyłem średnicówką golenie i max odchyłka wynosiła o.15mm co jest wynikiem bardzo dobrym, dlatego tylko pomalowaliśmy je, Przed założeniem przehonowałem wnętrza goleni. 

końcówki pomalowałem, przygotowałem wszystko co będzie potrzebne 

do złożenia 2 kpl zawieszeń do motocykli.

dorobione nowe tekstolitowe tulejki, namoczyłem w oleju, dzięki temu stały się samosmarne...

mój pomysł racjonalizatorski w uszczelnienie zawieszenia.

tak wygląda tulejka z uszczelniaczem i o-ringiem

w korki lag też założyłem o-ringi. w oryginale ich nie powinno być....ale....

podczas próby wciśnięcia uszczelniacza, niestety uszkodziłem go.... postanowiłem dorobić przyrząd do jego montażu

tak wygląda przyrząd z uszczelniaczem....

 a tak podczas montażu....

wszystkie elementy na swoim miejscu

chwila i gotowe....

nowo ocynkowane sprężyny....

których i tak nie widać po założeniu gum....ale lubimy jak jest ładnie nawet tam gdzie nie widać.
....no i fajnie .....cdn

1 komentarz: