dopasowaliśmy luzy na zamkach pierścieni w BMW R25/2
do tego nowy tłok
w przeszlifowany cylinder...
tłok "High Compresion" czyli wysokokompresyjny, podnoszący stopień sprężania
....bo chciałbym żeby ta "2" zapitalała.....
w głowicy nowe prowadnice, gniazda.
Wprowadziłem swoją modyfikację, zastosowałem uszczelnienia zaworów współcześnie stosowane.
tak to wygląda
dlaczego to tak wolno idzie....bo każde miejsce trzeba sprawdzić, najczęściej poprawić.....itd.
tutaj jedna dźwigienka ma wytarty ślad trzonka zaworu, druga już skorygowana, opiłowana osełką
to wszystko zajmuje czas, a czas to "piniądz"
można tego nie korygować, ale prawidłowe ustawienie luzów zaworowych będzie trudne lub nawet niemożliwe, wkładamy szczelinomierz, mierzymy ustawiamy luz....szczelinomierz wchodzi pomiędzy trzonek a garby dźwigienki i jesteśmy przekonani że luz jest "książkowy" a rzeczywiście jest większy....
próbny montaż głowicy i gaźnika...brakuje jeszcze lasek popychaczy
rodzeństwo BMW R25/2 i BMW R67/2
w pierwszym silniku BMW R67 skorygowane luzy na zamkach pierścieni, założone na tłoki
a tłoki na korby...czekamy na chromowane osłony lasek popychaczy
druga R67/2 też pomału rośnie w siłę
obręcz z srebrnym pasem.....
w połączeniu z nowymi szprychami, zawsze wygląda elegancko.
Brawo Ty!!! Brawo ja....
Tylko czy po opiłowaniu dźwigienki nie będzie ona zbyt miękka w tym miejscu? Usuwa się przecież powierzchnię utwardzoną.
OdpowiedzUsuńDźwigienka nie jest utwardzana tylko na samym jej końcu poza tym dużo materiału się nie zbiera.
OdpowiedzUsuńDźwigienek od osła w ręku miałem chyba z 20 i każda była w jakiś sposób wytarta. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale te najlepsze moim zdaniem a wytarte właśnie jak na fotkach, po prostu delikatnie (!) wyrównałem pilnikiem. Bo no co innego zrobić .... ??
OdpowiedzUsuńPilnik lub oselka. Lub pilnik i oselka. Im gladsza powierzchnia tym lepiej.
OdpowiedzUsuń