Kilka motorów widziałem w życiu, ale gdybym nie widział na żywo jak żwawo wkręca się Indian 4 to bym nie uwierzył. Nie uwierzył bym..... proszę zwrócić uwagę jak po delikatnym "przegazowaniu" moment obrotowy wyrywa kierownicę z rąk.....miłego oglądania.
Strony
- Strona główna
- Zündapp KS601 Elastik - The legend re-born :)
- Odrestaurowane - BMW R68
- Odrestaurowane - BMW R25/2
- Odrestaurowane
- Odrestaurowane - Indian 101 Scout 1928
- Odrestaurowane - Awo 425 Turist
- Koehler Escoffier
- Naprawa zbiornika paliwa
- Renowacja i centrowanie kół szprychowanych
- Szkiełkowanie aluminium i nie tylko.
- Filmy
- Części Jawa Perak
- na sprzedaż - for sale - zu verkaufen - na prodej
- Odrestaurowane MZ Trophy nr 1
- Odrestaurowane Monet Goyon SV6U
- Farba do zbiornika paliwa.
- BMW R2 seria III i V
To prawda,że reakcja na gaz jest błyskawiczna a silnik płynnie wchodzi na wysokie obroty dlatego też silniki od tych motocykli montowano często w amatorsko budowanych lekkich samolotach - niestety wiązało się to z drastyczną modyfikacją polegającą na odcięciu skrzyni biegów od reszty silnika(karter skrzyni i silnika stanowią nierozłączną całość).
OdpowiedzUsuńTak przerobione egzemplarze nieodwracalnie zostały zniszczone a wszelkie usilne próby(spawalnicze )naprawy takiej modyfikacji niestety kończą się fiaskiem gdyż nie można uzyskać osiowości układu silnik skrzynia i skrzynia nigdy nie będzie działać prawidłowo
Silniki montowano w samolotach? wow, to dopiero wyczyn mechaniczny.
OdpowiedzUsuńTeż bym nie uwierzył jakbym nie zobaczył :D
OdpowiedzUsuńPo prostu wow ;) Podoba mi się :DD
OdpowiedzUsuń