środa, 16 grudnia 2015

Postępy.....BMW R67/2

Zabrałem się za blachy BMW R67/2 a w zasadzie to co z nich zostało po latach intensywnego użytkowania i kowalach którzy próbowali coś z nimi zrobić przede mną
Zabrałem się za nie czem prędzej bo chciałbym to mieć już za sobą. Co prawda na początku miałem do nich negatywne nastawienie, ale chwilę się nad nimi zastanowiłem i uznałem że "Ja wam pokażę....". A że ostatnio chodziłem jakiś wqrwiony to uznałem że zabawa z młotkiem dobrze mi zrobi. To co do tej pory udało mi się uzyskać...



wzmocnienia pałąka jak w oryginale, 

i po złamaniu

Złamany rant błotnika wyprostowałem, u usztywniłem go wkładając w zawinięcie drut spawalniczy.

trudno uwierzyć że to te same błotniki.
gorzej było z tylnymi ....na zdjęciu nie widać ale guz miał więcej niż 10mm

smarki

wymienione na zdrową blachę.

na światło dzienne wyciągnąłem ciężką artylerię - Planishing hammer'a

i tak to wygląda....






jak się dobrze przyjrzeć to widać lustrzane odbicie młotka

pierwsza przymiarka na motocyklu.
zabrakło mi argonu do spawania dlatego nie zaspawałem wszystkiego. jutro wymienię butlę i dalej do dzieła. CDN....




5 komentarzy:

  1. BRAWO Konrat "bo jak nie my to kto" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My? Jacy my? Zapraszam został jeszcze jeden tylni błotnik i zbiornik.

      Usuń
    2. Tak mi się jakoś "wymskło"
      Sorry w Surażu takich rzeczy nie potrafią.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Na ebay.de do sprzedania jest Sokół 1000, cena rośnie. Ciekawe za ile się sprzeda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze Panie Konradzie.... Szkoda żeś PAN nie jest moim sąsiadem .... Pozdrawiam lesnikr35

    OdpowiedzUsuń