środa, 30 grudnia 2015

Logo MC cd....

....ciągle myślę nad logo. Tak jak pisałem chciałbym ten temat tym definitywnie zakończyć - przynajmniej na razie, chyba że przyjdzie mi do głowy coś lepszego. Przeczytałem wszystkie komentarze, przemyślałem, dostałem kilka grafik..... Oto co dziś "spłodziłem" - litery MC które tworzą zarys motocykla, prościej się chyba nie da.... Logo przedstawia ogólnie zarys motocykla, każdy może się w nim doszukać co mu potrzeba. Może przypominać zarówno motocykl zabytkowy jak i wspóczesnego "czopera". To tak jak z MC możemy uruchomić zarówno 100 letni motocykl jak i współczesną japońską produkcję....mamy możliwości zarówno dorobić część do 100 latka jak i zsynchronizować gaźniki w 6-cylindrowym CBX'ie. Nie straszne są nam też takie wynalazki jak silnik Wankla.....nie wierzysz? Zajrzyj TU
Także na razie to jest najlepsze do czego udało mi się z Waszą pomocą dojść.... czekam na komentarze.


mc, mC, MC - MC LOGO

MC - Motors Creator

MC Logo

Po napisaniu tego artykułu wpisałem w wyszukiwarkę "ewolucja logo" chcąc znaleźć obrazek ewolucji  małpy do postaci dwunożnej (pierwsza grafika) .... rezultat okazał sie zaskakujący. Wyskoczyły mi ewolucje różnych logo od motoryzacyjnych, poprzez klocki LEGO aż do IBM czy Apple.

Polecam lekturę tego ewolucja logo


polecam też ten link - odnośnie ewolucji LEGO....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz