sobota, 26 grudnia 2015

Logo Motors Creator

Odkąd istnieje MC ciągle chodzi mi po głowie zrobienie loga. Ponieważ mam w głowie kilka rzeczy które chciałbym aby nie były anonimowe, a właśnie oznaczone logiem MC. W ostatnim czasie nad uporządkowaniem bloga pod kątem lepszego umiejscowienia w sieci zajął się mój znajomy. I znów wrócił temat logo firmowego.... tym razem postanowiłem definitywnie zamknąć temat.... poniżej kilka przykładów. Chciałbym zrobić małą ankietę na najlepsze logo. Zapraszam tych co jeszcze nie dodawali żadnego komentarza o spróbowanie "jak to jest". Chętnie poznam Wasze typy na najładniejsze logo....
nr 1
logo stworzone przez grafika, ale coś mi w nim nie pasowało.
Motocykl kojarzy mi się z amerykańskim "flat racer'em"  i jakoś nie do końca pasuje do MC.

nr2 
logo stworzone przeze mnie jako przypływ świątecznego natchnienia.
wzorowałem się na logo nr1. ale motocykl to moja inwencja.... kto zgadnie jaki to motor?

nr 3 

nr 4 -
do takiej wersji doszedłem i na tę chwilę ta wersja jest mi najbliższa

Może wśród czytelników jest jakiś grafik który chciałby zaprojektować logo MC. jesli tak to proszę o szybki kontakt, w Nowy Rok chciałbym wejść z nowym logo MC.


5 komentarzy:

  1. Motocykl - BMW R35... najlepsze jest rzeczywiście to ostatnie logo (nr 4), bo nie mam na nim motocykla 1-cylindrowego. Warto byłoby się zastanowić nad jakimś wyeksponowaniem silnika - boksera, daje to wtedy również w logo przekaz o specjalizacji... np. boksera z zarysowaną pokrywą zaworów w kształcie płetw, jak w silnikach sportowych w BMW. Ale jeśli lista zamknięta już, to zdecydowanie logo nr 4.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym postawił na 3 wersję. Osobiście nie umieszczałbym imienia i nazwiska w logo. Tworzysz Konrad markę "MOTORS CREATOR" a nie reklamę swego ego. Wydaje mi się że znak graficzny powinien być jak najprostszy więc dodatkowe eksponowanie silnika nie ma sensu (zawężać się do bokserów to też nie w twoim stylu). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to 2 albo 3 z przewagą 3. Jak zauważyła osoba poprzedzająca moją odpowiedź, nazwisko jest imo nie potrzebne. To Pan, Panie Konradzie tworzy przecież Motors Creator.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z przedmowca. Logo musi byc bardzo proste, jak gwiazda mercedesa czy buzka Lg. Po co komplikować? Logo powinien umiec natysowac każdy kto choc raz na nie spojrzy w przeciwnym razie to juz nie logo tylko grafika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to powinna być grafika ,a nie logo wspomnianego Mercedesa czy tam "buźki"

    OdpowiedzUsuń