BMW R67/2 nr1
BMW R67/2 nr 2
pałąk zespawany z błotnikiem....
kawałek dalej pospawany pałąk....
z jednej strony spaw a z drugiej dziura.....
wnętrze.....smarki smarki smarki....
łatka....
złamanie z przemieszczeniem.....
krawędzie.....
krawędzie.....powinny być równoległe....
łatka.....to mały pikuś przy reszcie zniszczeń - a to były przednie LEPSZE błotniki
najlepsze dopiero nastąpi.... na zdjęciu nie widać ale ten spaw jest wygarbiony na 10mm
widok z boku.....
zawias. szpara, i krawędź błotnika....dalekie od ideału....
zewnętrzna strona....
jeszcze więcej smarków....
coby tu napisać....."bo lubiał spawać?"
łaty łąty 4 łaty....
drugi błotnik był już naprawiany - to widać, łata na łacie uspawany z puzli,,,,
uniwersalne mocowanie do lampki....zawsze któryś otwór będzie pasował.....
dziura.....
miejsce na przewody....
wystarczy kilka mocowań przewodu.... lutowane mosiądzem pałąki - fachowiec znał się na robocie ....znał różne techniki naprawy...
zbiornik .....miał przygodę....
dziura.....
dziury pod mocowaniami gum to standard
skrzynka narzędziowa - wyspawany narożnik ...a w drugim dziura....
druga strona...
narożnik....
ktoś odciął - naprawił - pospawał....
Szukam chętnego kto to ogarnie.....
Zundapp KS 500 w oryginalnym stanie....
chociaż ma kilka mankamentów ......ktoś zamocował szkło i odbłyśnik na kit do okien.....
szkło jest założone płaskie....Scintilla a powinno być....
wypukłe.....jak to, tyle że te jest za małe o 10mm
wszędzie są śruby RIBE.....
zdjeliśmy miskę żeby zobaczyć co się w środku dzieje....
silnik wygląda jakby przeszedł remont.....nowe tłoki i ślady honownicy na gładzi....
ale przeszlifować cylindry to każdy może.....uszczelniacze wymienić na nowe też należy......tylko co z nowego uszcelniacza jak on współpracuje z taką powierzchnią.....
świeżo po remoncie......a już kałuża oleju....
ustawianie bicia promieniowego na szlifierce....
przeszlifowana powierzchnia .....może teraz będzie szczelniej....
kanał pod wpust w idealnym stanie...
oryginalne korkowe sprzęgło....
Poradzisz sobie zdolny chłopak jesteś:P
OdpowiedzUsuńKTO TO NAPISAŁ!!! Przyznać się....! typuję człowieka z Suraża na literę A..... Zgadłem?
UsuńNie chce nic mówić , ale ten Zundapp ma chyba półmokre sprzęgło , tak jak ks 600 :)))
OdpowiedzUsuńTak, prawdopodobnie mieszanka olej/smar przedostaje się do komory sprzęgła odpowietrzeniem. Kałuża oleju pochodziła na 100% z silnika.
OdpowiedzUsuń